Consent Preferences

Moderne skallfasetter

Flow Tannhelse tilbyr moderne skallfasetter. Vi tar utgangspunkt i ditt naturlige smil, og hjelper deg med å oppnå resultatet du ønsker.

Skallfasetter hos Tannlegene på Sinsen

Skallfasetter

Skallfasetter brukes som estetisk behandling for en rekke ulike problemer. De mest vanlige er å skjule dype misfarginger eller ujevnheter, lukke mellomrom mellom tennene, bygge opp nedslitte fortenner eller på andre måter bedre estetikken generelt. Etter litt enkel sliping av tennene, tar vi et avtrykk av tenne som vi så sender til produksjon. Vi benytter oss av våre kvalitet sikrede samarbeidspartnere som produserer våre skallfasetter på et tannteknisk laboratorium. Vi jobber tett med vår tanntekniker med fargeuttak og innprøving for å oppnå best mulig resultat. Skallfasetter gir naturlig vakre tenner på en skånsom måte.

Du lurer muligens på hva forskjellen på en skallfasett og en krone er. Bildet til høyre illustrere nettopp dette. En krone krever mer sliping av tennene og dekker hele tannen når den blir satt på. En skallfasett dekker derimot kun utsiden på tennene og krever mye mindre slipearbeid. Skallfasetter lages med høy vekt på presisjon og estetikk, derfor bruker vår tanntekniker ekstra god tid til å skape det ønskede resultatet. Våre tannleger vil gjøre sitt ytterste for at du er fornøyd med ditt nye smil.

Tilbud til nye pasienter!

40% rabatt på undersøkelse:

For NOK 695 (vanlig pris NOK 1150) tilbyr vi en pakke som inkluderer grundig undersøkelse av tannkjøttet, tannrens, enklere fjerning av tannsten, og polering av tenner med pussepasta*. Vi undersøker for perio reltaerte sykdommer og gir et kostnadsoverslag for eventuell videre behandling.